Takvim Gazetesi’nin “İşte Bylock!” manşetinde fotoğraf hatası

İDDİA: Takvim gazetesi 6 Ekim 2016 tarihli nüshasının manşetindeki Bylock haberinde Borajet’in sahibi Yalçın Ayaslı olduğu iddiası ile ODTÜ eski Rektörü Ahmet Acar’ın fotoğrafını koydu.

DOĞRU

Takvim Gazetesi 6 Ekim 2016 tarihli nüshası “İşte Bylock!” manşeti ile çıktı. Haberde Bylock yazılımını ODTÜ mezunu özel görevlilerin yazdığı, yazılımı oluşturan ekibin de Borajet’in sahibi Yalçın Ayaslı’nın uçağını kullandığı iddia edildi. Haberin görselinde ise Borajet’in sahibi ve iki ortağının fotoğrafları kullanıldı.

takvim-gazetesi-manset

Ayaslı yerine Ahmet Acar fotoğrafı

Takvim Gazetesi manşetinde yer verdiği Borajet’in sahibi Yalçın Ayaslı’nın fotoğrafını yanlış kullandı. Ayaslı olduğu iddia edilen kişi ODTÜ eski Rektörü Ahmet Acar.

Google’a “Ahmet Acar ODTÜ” yazarak hem Takvim Gazetesi’nin kullandığı görseli hem de Acar’ın farklı görsellerini bulmak mümkün.

*Takvim Gazetesi yaptığı bu hatanın ardından herhangi bir özür ya da tekzip yayımlamadı.